Hodnocení obchodu
Finebike mohu všem doporučit pro množství kvalitního zboží a pro prodavače, kteří se chovají naprosto profesionálně, umí poradit a vždy se snaží vyjít vstříc!
Nastal problem se zasobou lonskeho modelu u dodavatele, nikoliv vsak vinou eshopu. Komunikace i nabidnute reseni bylo nadmiru prozakaznicke. Rozhodne obchod doporucuji!!
Obchod proběhl hladce, nemohu nic vytknout. Všem zákazníkům mohu doporučit.
vřele doporučuji :)
Moc příjemný prodavač.
Super profesionálové, vstřícní, nápomocní, ochotní, nejlepší servis kola.
doporučuji
(Administrátor)
Dobrý den,
podmínkou pro získání internetové ceny je platba v hotovosti. Je to uvedené v obchodních podmínkách a také to připomínáme, když rozesíláme e-mail, že je zboží připraveno k vyzvednutí.
Pokud toto nevezmete v potaz a požadujete platbu kartou, pak platí podmínky kamenné prodejny - tzn. i ceny, které se mohou u některých položek lišit.
S přáním hezkého dne,
FineBike
Na karbonové sedlovce byl poškozený, odlouplý lak cca 5*5mm. Než abych to reklamoval a čekal 3 týdny na novou sedlovku, zakápl jsem to lakem. Obchod by si mohl zkontrolovat jestli posílá nepoškozené zboží, popřípadě ho lépe zabalit. Zde už nikdy nebudu nakupovat.
(Administrátor)
Dobrý den,
pokud Vám přišlo zboží poškozené, moc se omlouvám. Před odesláním zboží vždy kontrolujeme, musel to tedy některý z našich pracovníků přehlédnout.
Vadné zboží Vám samozřejmě vyměníme za bezvadné, stačí nás telefonicky nebo e-mailem kontaktovat a vše domluvíme tak, aby to proběhlo bez nějakých zádrhelů.
S pozdravem,
FineBike
v pohodě
Rozhodně doporučuji.
kvalita za rozumnou cenu
perfektní nakupování
Odbornost a vstřícnost prodávajících. Příjemné prostředí
Velmi milý a ochotný prodejce na prodejně. Pomohl mi prohlédnout zboží, názorně ukázal, jak přimontovat a ještě poskytl navíc šrouby, které by ve výsledku na mém kole chyběly. Moc děkuji!
(Administrátor)
Dobrý den,
Za Vaše hodnocení děkujeme, jenom nerozumím tomu, co bylo špatně.
Vaše objednávka byla připravena k vyzvednutí 2. den od objednání. Dostavil jste se pátý den, brýle jste si vyzkoušel, porovnal je se stejným typem v bílé barvě a nakonec jste konstatoval, že si vše musíte ještě rozmyslet. Zcela bez námitek jsem Vám řekl, že blokaci na objednané zboží Vám držíme maximálně 5 dní od vychystání, a pokud budete o brýle mít v budoucnu zájem, stačí se ozvat a dám Vám je stranou.
Rád uslyším Váš názor na to, jak naši komunikaci zlepšit.
Hezký zbytek dne,
S pozdravem,
FineBike